پیشرفت 90درصدی بازسازی خانه ایتام شبانه روزی

پیشرفت 90درصدی بازسازی خانه ایتام شبانه روزی

با مشارکت خیرین این مرکز تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد+ روش های مشارکت خیرین در تکمیل پروژه

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه فاطمیون استان گیلان ریحانه؛ روابط عمومی و اطلاع رسانی این موسسه از پیشرفت ۹۰ درصدی بازسازی پروژه خانه ایتام شبانه روزی دخترانه شهید حاتمی ویژه دختران سیزده تا هجده سال در شهر رشت خبر داد

به طور حتم اداره این مراکز با عشق و علاقه خاصی صورت می گیرد و مسئولان، مانند پدر و مادر حقیقی با جوانان رفتار می کنند.

روابط عمومی موسسه خیریه فاطمیون استان گیلان ریحانه با اشاره به اینکه با راه اندازی این مرکز، پانزده نفر از دختران سیزده تا هجده سال به این مکان خواهند آمد، افزود: ان شاء الله برای این گونه افراد بستری را فراهم کنیم که در آینده برای خود و جامعه مفید واقع شوند.

روابط عمومی و اطلاع رسانی این موسسه با بیان اینکه مرمت این مرکز از ابتدای سال گذشته کلید خورده است، اظهار داشت: طبق ارزیابی کارشناسان، مرمت و تجهیز این پروژه، یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان پیش‌بینی شد که تاکنون هفتصد میلیون تومان از آن به همت خیرین تامین شده است.

همچنین مبلغ یک میلیارد تومان دیگر جهت اتمام و تجهیز پروژه مورد نظر نیاز است، مردم و خیرین گرانقدر جهت مشارکت در این کار ارزشمند می توانند، کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۰۳۶۳۰۳۴۱۲۲۰۰۴ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۴۷۹۵۴۱ به نام موسسه خیریه فاطمیون نزد بانک ملی ایران واریز کنند.

شایان ذکر است؛ این مرکز پیش از این متعلق به خانواده شهید محمدرضا حاتمی بوده که جهت این امر خیر به موسسه خیریه اهدا شده است.

Amirreza hosseiny

Amirreza hosseiny