دیدار شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر رشت با رئیس هیات مدیره خیریه ریحانه

دیدار شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر رشت با رئیس هیات مدیره خیریه ریحانه

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه فاطمیون استان گیلان ریحانه؛ رحیم شوقی شهردار رشت در این دیدار با اشاره به چگونگی استفاده از پتانسیل‌های شهرداری برای امور عام‌المنفعه گفت: با توجه به ظرفیت شهرداری رشت، می توان همکاری های متقابلی در راستای استفاده از خدمات درمانی موسسه و همچنین کمک مجموعه مدیریت شهری به این بنیاد عام المنفعه داشت.

شوقی افزود: مدیریت شهری در چهارچوب قانون از کمک به نهادهای عام المنفعه به جهت احسان و نیکوکاری دریغ نخواهد کرد و این مبحث را مسئولیت اجتماعی خود می‌داند.

در ادامه محمدحسن حاتمی رئیس هیات مدیره موسسه خیریه فاطمیون استان گیلان ریحانه نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مجموعه در روند ساخت مجتمع و همچنین تأمین نیازهای افراد کم‌برخوردار و حجم کمک‌های انجام گرفته، گفت: جهت‌گیری موسسه در مسیر حمایت های مادی و معنوی برای افراد تحت پوشش است.

محمدحسن حاتمی با بیان اینکه احداث مرکز درمانی خیریه فاطمیون، برخی از هزینه‌های درمانی جامعه شهری را کاهش می‌دهد، اظهار داشت: همکاری مجموعه مدیریت شهری در چهارچوب موسسه خیریه می‌تواند به حل مشکلات موجود در تکمیل پروژه اثربخش باشد.

شایان ذکر است: در انتها، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر رشت از روند پیشرفت مرکز درمانی خیریه فاطمیون ریحانه گیلان بازدید کردند.

Amirreza hosseiny

Amirreza hosseiny