برگزاری مراسم ازدواج با کم‌ترین هزینه و با بهترین کیفیت در کانون‌ ازدواج آسان خیریه ریحانه

برگزاری مراسم ازدواج با کم‌ترین هزینه و با بهترین کیفیت در کانون‌ ازدواج آسان خیریه ریحانه

روز ازدواج یکی از رویایی‌ترین خاطرات و لذت‌های زندگی هر زوج جوان است که تلاش می‌کنند این روز خاطره‌انگیز را به بهترین نحو برگزار کنند.

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه فاطمیون استان گیلان ریحانه؛ امروزه برگزاری مراسم عروسی با توجه به مسائل اقتصادی، هزینه‌های گزافی را بر دوش عروس و داماد و خانواده های آنان می‌گذارد

برای کاهش هزینه‌های برگزاری مراسم عروسی مجلس شورای اسلامی در سال ۱۳۸۴ قانون تسهیل ازدواج را تصویب کرد که به دنبال آن و به تدریج کانون‌های ازدواج‌های آسان در سراسر کشور تاسیس شدند.

سید رامین راستگو مدیر کانون ازدواج آسان موسسه خیریه فاطمیون استان گیلان ریحانه در این رابطه اظهار کرد: در این راستا، موسسه خیریه فاطمیون استان گیلان، نخستین کانون ازدواج آسان در رشت را راه اندازی و فعالیت خود را در راستای ارائه خدمات متفاوت عروسی به زوجین آغاز کرد.

مدیر کانون ازدواج آسان موسسه خیریه فاطمیون استان گیلان ریحانه ضمن اشاره به اهمیت فرزندآوری گفت: از نظر قرآن و اسلام، ازدواج نوعی عبادت محسوب می‌شود و فرزند که ثمره ازدواج است ذخیره‌ قیامت برای پدر و مادر معرفی شده است، فرزند از دیدگاه متون دینی، نشانه‌ سعادت انسان و تحفه و هدیه‌ الهی است، تا جایی که مقام معظم رهبری نیز فرمودند، مسأله جمعیّت را جدّی بگیرید! جمعیّت جوان کشور دارد کاهش پیدا می‌‌کند. یک جایی خواهیم رسید که دیگر قابل علاج نیست.

راستگو با بیان اینکه از آیات قرآن تا احادیث و روایات اسلامی بر اهمیت فرزندآوری تاکید داشته اند که نشان می ‌دهد از پایه‌های اصلی قدرتمندی، تولید ثروت و پیشرفت هر خانواده و جامعه‌ای، جمعیت است، تصریح کرد: جمعیت جوان یکی از عوامل مهم اقتدار و از پایه‌های قدرت و رشد اقتصادی و اجتماعی کشورها به شمار می‌رود، همچنین قدرت و توسعه هر کشور در رابطه با نیروی انسانی و جمعیت معنا پیدا می‌کند و حرکت به سمت توسعه همه‌جانبه به توسعه و ارتقای سرمایه انسانی نیاز جدی دارد.

راستگو همچنین با بیان اینکه جوانان و خانواده قبل از اقدام به برگزاری مراسم ازدواج در ابتدا با خدمات این کانون آشنا شوند، افزود: ضروری است تا فرهنگ ازدواج آسان در بین آحاد جامعه نهادینه شود.

مدیر کانون ازدواج آسان موسسه خیریه فاطمیون استان گیلان ریحانه با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین راه‌های مقابله با این هجمه، احیا و روزآمد کردن و ترویج سبک زندگی اهل بیت (ع) است، اظهار داشت: ازدواج سنت حسنه پیامبر اکرم (ص) است و یقینا همه جوانان مجرد به ازدواج علاقه‌مند هستند و اگر هزینه‌های آن کاهش پیدا کند، میزان ازدواج نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

راستگو ضمن اشاره به خدمات کانون ازدواج آسان گفت: موسسه فاطمیون استان گیلان ریحانه، خدمات عروسی از جمله تالار، لباس عروس، آرایشگاه، فیلم برداری، خنچه عقد، کارت عروسی، ماشین عروس، گل کاری ماشین را با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت انجام می دهد.

مدیر کانون ازدواج آسان موسسه خیریه فاطمیون استان گیلان ریحانه خاطرنشان کرد: جوانان و زوجین محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به صورت حضوری به محل کانون ازدواج آسان واقع در رشت، خیابان سعدی، جنب بانک صادرات، موسسه خیریه فاطمیون، واحد کانون ازدواج آسان مراجعه و یا تماس تلفنی با شماره ۳۳۲۳۶۴۶۴ و ۰۹۰۳۱۸۱۶۷۱۲ تماس حاص فرمائید جهت ثبت نام در سامانه ازدواج آسان موسسه خیریه فاطمیون استان گیلان ریحانه کلیک کنید.

Amirreza hosseiny

Amirreza hosseiny