خط سرخ شهادت در استان بوشهر تاریخ ۵۵۰ ساله دارد

بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: خط سرخ شهادت در استان بوشهر تاریخ ۵۵۰ ساله دارد.

خط سرخ شهادت در استان بوشهر تاریخ ۵۵۰ ساله دارد

خط سرخ شهادت در استان بوشهر تاریخ ۵۵۰ ساله دارد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح چهارشنبه در نشست با نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: توجه به مشکلات اشتغال خانواده معظم شهدا یک ضرورت است که باید مد نظر قرار گیرد.

وی خواستار توسعه طرح‌های اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری توسط بنیاد شهید بر اساس ظرفیت‌های استان بوشهر شد و اضافه کرد: ساخت اردوگاه رفاهی و تفریحی ویژه خانواده معظم شهدا مد نظر قرار گیرد.

امام جمعه بوشهر با اشاره به توسعه سرمایه‌گذاری با مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه و بنیاد مستضعفان در استان بوشهر خواستار توجه ویژه به امر سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف از سوی بنیاد شهید شد.

وی خدمت به خانواده شهدا را عبادت دانست و بیان کرد: استان بوشهر در عرصه مبارزات دینی مقابل بیگانگان، مبارزات ضداستعماری و متجاوزان تاریخ ۵۵۰ ساله دارد.

امام جمعه بوشهر با تشریح حمله و تجاوز کشورهای مختلف غربی از ۵۵۰ سال پیش به بوشهر خاطرنشان کرد: اوج حمله متجاوزان به بوشهر به ۲ قرن پیش در ۴ حمله انگلیسی‌ها برمی‌گردد که هر ۴ بار شکست خوردند.

وی با اشاره به اینکه در حمله انگلیسی‌ها به بوشهر مبارزان و مجاهدان از جمله رئیس علی دلواری خط سرخ مقاومت تأسیس کردند گفت: ایجاد خط سرخ شهادت در استان بوشهر به قرن‌های گذشته برمی‌گردد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر ادامه داد: استان بوشهر در عرصه‌های مختلف از جمله داخل و خارج از کشور، دفاعی، فرهنگی و نظامی دارای شهید است.

منبع : www.mehrnews.com
Amirreza hosseiny

Amirreza hosseiny