اسکان بیش از ۱۲ هزار مسافر نوروزی در بقاع متبرکه قم

قم-مدیرکل اوقاف استان قم گفت: ۱۲ هزار و ۵۷۱ نفر از مسافران نوروزی طی روزهای ۲۵ اسفند تا دوم فروردین امسال از خدمات اسکان موقت و دائم بقاع متبرکه استان بهره‌مند شده‌اند.

اسکان بیش از ۱۲ هزار مسافر نوروزی در بقاع متبرکه قم

اسکان بیش از ۱۲ هزار مسافر نوروزی در بقاع متبرکه قم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس اسکندری ظهر جمعه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم ظرفیت‌های اسکان موقت و دائمی برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی را آماده کرده است که این ظرفیت در هر شبانه روز بالغ بر سه هزار نفر است.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم عنوان داشت: مجموعه زائرسراها، سالن‌های اسکان و سوئیت‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم از ۲۵ اسفندماه سال گذشته میزبان زائران و مسافران است.

وی با اشاره به آماری از تعداد پذیرش شدگان در محل‌های اقامت مسافران نوروزی اداره کل اوقاف و امور خیریه بیان داشت: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا پایان دومین روز از فروردین ماه سال جاری بیش از ۲۱۳ هزار و ۴۶۰ نفر از زائران وارد بقاع متبرکه استان قم شده اند.

اسکندری بیان داشت: از این تعداد ۱۴۶۴ نفر از زائران به صورت دائم و شبانه و همچنین ۱۱ هزار و ۱۰۰ نفر نیز به صورت موقت از خدمات اسکان در بقاع متبرکه شاخص استان قم استفاده کردند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم اشاره به برپایی نمازهای جماعت در بقاع متبرکه و امامزادگان استان قم اظهار داشت: از ابتدای طرح تاکنون بیش از ۳۲ هزار نفر از زائران و مسافران نوروزی، نمازهای یومیه خود را به جماعت در بقاع متبرکه استان خود اقامه کردند.

منبع : www.mehrnews.com
Amirreza hosseiny

Amirreza hosseiny