افتخار آفرینی فعال قرآنی استان مرکزی در چهل و پنجمین مسابقات قرآن

اراک- رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: «عادله شیخی» نماینده استان در چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن، موفق به کسب رتبه نخست در رشته ترتیل شد.

افتخار آفرینی فعال قرآنی استان مرکزی در چهل و پنجمین مسابقات قرآن

افتخار آفرینی فعال قرآنی استان مرکزی در چهل و پنجمین مسابقات قرآن

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن دهقانی ظهر پنجشنبه در مراسم تجلیل از نماینده استان مرکزی در مسابقات سراسری که در محل آستان مقدس امامزادگان عبدالله (ع) و آمنه خاتون (س) با حضور جمعی از مسئولین و فعالان قرآنی برگزار شد، افزود: عادله شیخی فعال قرآنی استان مرکزی رتبه اول رشته ترتیل چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف را کسب کرد که افتخار بزرگی برای کشور و جامعه قرآنی محسوب می شود.

حجت‌الاسلام دهقانی بیان کرد: با وجود شرایط نامساعد جوی کشور و پاره‌ای از مشکلات که شرکت کنندگان با آن مواجه شدند حضور هر ۸ نماینده استان مرکزی در مسابقات یک اقدام جهادی و قابل تحسین بود.

وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات بازنده‌ای در استان وجود نداشت و تمامی ۸ نماینده پیروز و سربلند در عرصه قرآنی کشور حاضر شدند، اظهار کرد: روح کار جمعی و امید به افتخار آفرینی در تک تک نمایندگان ما نمایان بود و این یک روزنه درخشان برای نیل به سکوهای افتخار قرآنی در کشور است.

حجت الاسلام دهقانی تصریح کرد: خانم شیخی به همه کشور ثابت کرد، استان مرکزی سالهاست در پرورش نخبگان قرآنی حرف برای گفتن دارد پس همه جامعه قرآنی باید این باور را در خود تقویت و همان مسیر را پیش روی خود قرار دهد.

رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف استان مرکزی گفت: توزیع رتبه‌ها در سطح کشور نشان می‌دهد اگر تلاش کنیم و ناامید نباشیم هیچ مانعی برای موفقیت وجود ندارد.

لازم که ذکر است خانم عادله شیخی در چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن نیز که به میزبانی استان مرکزی برگزار شد، موفق به کسب رتبه نخست در رشته قرائت تحقیق گردید.

منبع : www.mehrnews.com
Amirreza hosseiny

Amirreza hosseiny