اعزام ۲هزار نفر از مبلغان توسط اوقاف در ایام فاطمیه به سراسر کشور

قم- معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از اعزام ۲ هزار نفر از مبلغان توسط اوقاف در ایام فاطمیه به سراسر کشور خبر داد.

اعزام ۲هزار نفر از مبلغان توسط اوقاف در ایام فاطمیه به سراسر کشور

اعزام ۲هزار نفر از مبلغان توسط اوقاف در ایام فاطمیه به سراسر کشور

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا عادل ظهر سه شنبه در همایش مبلغین اعزامی سازمان اوقاف و امور خیریه در ایام فاطمیه اظهار داشت: عنصر اخلاق در امر تبلیغ بسیار اثرگذار است و مبلغان می‌بایست با اخلاق حسنه و روی گشاده، مردم و به خصوص جوانان را راهنمایی کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف کشور با اشاره به حوادث اخیر کشور اظهار داشت: بسیاری از افراد در این شرایط که کشور به آن نیاز داشت، سکوت اختیار کردند و حرفی نزدند.

حجت الاسلام عادل افزود: حضرت زهرا (س) در برابر فراموشی امت نسبت به ولایت وارد جهاد تبیین شدند و خطبه خواندند و از امیرالمومنین (ع) دفاع کردند و باید از آن حضرت درس بگیریم.

وی در توصیه به مبلغان بیان داشت: نمی‌توان از کنار مسائل روز جامعه به راحتی عبور کرد و مبلغان در ایام فاطمیه در راستای حفظ نظام اسلامی و ارزش‌ها باید سخن بگویند و نسبت به ضرورت توجه جامعه به این مسائل روشنگری کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف کشور با اشاره به مشکلات اقتصادی آحاد جامعه بیان داشت: طلاب از اقشاری اند که در کنار سایر مردم دارای سختی‌های بسیاری هستند و در این شرایط در حال تبیین موضوعات مختلف هستند و در اوج مشکلات با شور و نشاط کار خود را پیش می‌برند که این روحیه آنان ستودنی است.

عادل عنوان داشت: بیش از دو هزار نفر از طلاب در ایام فاطمیه به نقاط مختلف کشور سفر می‌کنند و برنامه‌های تبلیغی دارند و امیدواریم از فرصت فاطمیه، بهترین استفاده برای تبیین معارف اسلامی انجام پذیرد.

منبع : www.mehrnews.com
Amirreza hosseiny

Amirreza hosseiny