فعالیت خیریه‌های بیمارستانی در کرمانشاه گسترش یابد

کرمانشاه- سرپرست فرمانداری کرمانشاه با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت های مردم نهاد، گفت: فعالیت خیریه‌های بیمارستانی در کرمانشاه گسترش یابد.

فعالیت خیریه‌های بیمارستانی در کرمانشاه گسترش یابد

فعالیت خیریه‌های بیمارستانی در کرمانشاه گسترش یابد

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رحیمی زنگنه بعد از ظهر دوشنبه در سومین جلسه شورای شهرستانی توسعه و حمایت از تشکل‌ها که امروز در سالن شهید رجایی فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: مؤسسه‌های خیریه بیمارستانی در بیمارستان‌های شهرستان کرمانشاه فعال شده‌اند.

وی با بیان اینکه این مؤسسه‌های خیریه به تسکین آلام بیماران کمک می‌کنند، افزود: هدف از تأسیس مؤسسه‌های خیریه بیمارستانی در کرمانشاه ساماندهی امور نیکوکاری و بهره‌برداری از منابع خیریه برای حمایت از بیماران در مواردی همچون تهیه دارو و هزینه‌های بستری است.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با بیان اینکه این خیریه‌ها می‌توانند به بیمارستان‌ها هم برای ارائه خدمات بهتر به جامعه یاری برسانند، خاطرنشان کرد: مؤسسات خیریه بیمارستانی کرمانشاه محدود به نفرات تشکیل دهنده این خیریه‌ها نباشند و حامیان مؤسسه را به گروه بزرگ‌تری از جامعه منتخب خود و خیرین گسترش بدهند.

رحیمی زنگنه تصریح کرد: خدمات این مؤسسات پس از ترخیص بیماران نیز به برخی از آنها تعلق خواهد گرفت تا بخشی از مشکلات عمومی کاهش یابد و اکنون تمامی بیمارستان‌های کرمانشاه دارای خیریه بیمارستانی هستند یا درخواست تأسیس مؤسسه خیریه بیمارستانی را به فرمانداری ارائه کرده‌اند.

گفتنی است، در سومین جلسه شورای شهرستانی توسعه و حمایت از تشکل‌ها در فرمانداری کرمانشاه پرونده مؤسسه خیریه بیمارستان‌های امام رضا (ع) و محمد کرمانشاهی بررسی شد.

منبع : www.mehrnews.com
Amirreza hosseiny

Amirreza hosseiny