خروجی جلسات و مسابقات قرآنی باید افزایش بصیرت جامعه منجر شود

قزوین- معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: خروجی جلسات و مسابقات قرآنی باید به پیروی از سیره و رفتار ائمه و قرآن و دشمن شناسی و بصیرت ختم شود.

خروجی جلسات و مسابقات قرآنی باید افزایش بصیرت جامعه منجر شود

خروجی جلسات و مسابقات قرآنی باید افزایش بصیرت جامعه منجر شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام غلامرضا عادل بعد از ظهر یکشنبه در آئین اختتامیه مسابقات قرآنی بخش نغمات دینی ویژه خواهران که از روز گذشته در قزوین آغاز شده بود اظهار کرد: توجه به برگزاری مسابقات حرفه‌ای قرآن می‌تواند زمینه ترویج قرآن در جامعه را فراهم کند.

وی با بیان اینکه یکی از عوامل همگانی شدن قرآن در سطح جامعه توجه به همین مسابقات است، اضافه کرد: توجه به قرآن و نگاه قرآنی به حوادث پیش روی جامعه مردم را از آسیب‌های پیش رو دور می‌کند.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه تاکید کرد: پس از واقعه غدیر و رحلت پیامبر اکرم (ص) شاهد تغییر در مسیر حرکت اسلام و اتفاقات تلخ بودیم و دیدیم که چگونه ذهن مردم منحرف شد.

وی با بیان اینکه این انحراف ذهن از مسیر اصلی را جنگ نرم می‌نامند، بیان کرد: امروز نیز شاهد یک جنگ نرم گسترده بر علیه انقلاب اسلامی و انحراف ذهن مردم از واقعیت‌ها هستیم.

عادل با اشاره به نقش حضرت فاطمه (س) در عصر خود یادآور شد: آن حضرت به خوبی در عصر خود جهاد تبیین را عملیاتی کرده و در مسیر تبیین ولایت حرکت کرد.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: خروجی جلسات و مسابقات قرآنی نیز باید به تاسی از سیره و رفتار ائمه و قرآن و دشمن شناسی و بصیرت ختم شود.

منبع : www.mehrnews.com
Amirreza hosseiny

Amirreza hosseiny