اعلام نوبت اجرای بخش نغماتی مسابقات سراسری قرآن

نوبت اجرای راهیافتگان به مرحله نهایی بخش نغمات دینی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام شد.

اعلام نوبت اجرای بخش نغماتی مسابقات سراسری قرآن

اعلام نوبت اجرای بخش نغماتی مسابقات سراسری قرآن

به گزارش خبرگزاری مهر، نوبت اجرای مرحله نهایی بخش نغماتی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که از ۱۸ آذرماه به میزبانی استان قزوین آغاز می‌شود، از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام شد.

این رویداد در دو بخش بانوان و آقایان و طی بازه زمانی ۱۸ تا ۲۳ آذرماه در سالن شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار می‌شود.

بر اساس برنامه اعلام شده این مسابقات با رقابت بانوان در رشته همخوانی و مدیحه‌سرایی در روز ۱۹ آذرماه آغاز می‌شود. در ادامه و به تاریخ ۲۰ آذر رقابت رشته دعاخوانی برگزار می‌شود و پس از آن هم اختتامیه این بخش را شاهد خواهیم بود.

در ادامه از بعدازظهر دوشنبه ۲۱ آذرماه رقابت بخش آقایان در رشته‌های دعاخوانی، همخوانی و اذان آغاز می‌شود و این رقابت ۲۲ آذرماه نیز ادامه خواهد یافت. آئین اختتامیه این دوره از مسابقات نیز چهارشنبه ۲۳ آذرماه برگزار می‌شود.

در مرحله نهایی بخش نغمات دینی مجموعاً ۵۷ شرکت‌کننده و ۲۹ گروه همخوانی و مدیحه‌سرایی در دو گروه بانوان و آقایان حضور دارند.

بر همین اساس در رشته دعاخوانی بانوان ۱۷ نفر، در رشته دعاخوانی آقایان ۲۲ نفر، در رشته مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم بانوان ۱۱ گروه، در رشته مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن آقایان ۱۸ گروه و رشته اذان که ویژه آقایان است نیز ۱۹ نفر به مرحله نهایی مسابقات سراسری راه یافته‌اند.

منبع : www.mehrnews.com
Amirreza hosseiny

Amirreza hosseiny