سیاست حفظ حریم خصوصی

مقدمه :

از آنجایی که برای ثبت سفارش در وب‌سایت ، لازم است عضو شوید و حساب کاربری اختصاصی خود را داشته باشید ، اطلاعاتی مانند شماره‌های تماس ، آدرس ایمیل و… را ثبت می‌کنید و ما از آن‌ها برای ارائه خدمات به شما استفاده می‌کنیم و این اطلاعات نزد ما محفوظ است . از شماره‌های تماس شما نیز برای اطلاع‌رسانی و در جریان گذاشتن امور کاربری و سفارش‌ها استفاده می‌شود .

لطفا توجه داشته باشید که رمز عبور حساب کاربری به صورت رمزنگاری غیر قابل بازیابی در بانک اطلاعاتی ما ثبت می‌شود ، تا هیچ شخص دیگری جز خود شما به حساب کاربری دسترسی نداشته باشد . بنابراین مسئولیت حفظ و نگهداری آن بر عهده‌ی شما خواهد بود . اگر رمز عبور خود را فراموش کنید ، تغییر آن تنها از طریق اطلاعات تماس ثبت شده امکان پذیر است .

تلاش ما همواره بر حفظ اطلاعات و حریم خصوصی کاربران است . بنابراین ، برای بهره‌مندی از خدمات و پشتیبانی ، لازم است که اطلاعات خود را به درستی ثبت کنید .

وظایف موسسه :

خط‌مشی حریم خصوصی (Privacy)

به خط‌ مشی حریم خصوصی موسسه خیریه فاطمیون استان گیلان ریحانه خوش آمدید :

حریم خصوصی شما برای ما مهم است . دراین بیانیه‌ حریم خصوصی توضیح می‌دهد که خیریه فاطمیون ریحانه  چه اطلاعات شخصی را در مورد شما جمع‌آوری می‌کند و چگونه از آن‌ها استفاده می‌کند تا خدمات خود را به‌طور کارآمد به شما عرضه کند و بهترین تجربه‌ی استفاده از خدمات را برای شما فراهم کند . در این بیانیه ، خط‌ مشی ما درباره‌ی حریم خصوصی شرح داده شده است .

چه اطلاعاتی از کاربران توسط خیریه فاطمیون استان گیلان ریحانه جمع‌آوری می‌شوند؟ و چگونه؟

خیریه فاطمیون استان گیلان ریحانه ، اطلاعاتی را جمع‌آوری می‌کند تا خدمات خود را به‌طور کارآمد عرضه کند و بهترین تجربه‌ی استفاده از خدمات را برای شما فراهم کند .

این سازمان متعهد است که حریم شخصی مراجعین خود به پایگاه اطلاع‌رسانی به نشانی www.nazrefatemi.com را حفظ نماید . حریم خصوصی شما برای ما اهمیت دارد بدین منظور خود را ملزم به حفاظت داده‌ها می‌دانیم .

مشاهده صفحات پایگاه اطلاع‌رسانی‌ ما نیازمند دادن اطلاعات از سوی کاربران نمی‌باشد ، اما برخی موارد ازجمله ارائه خدمات به‌صورت الكترونیكی  و غیرحضوری مستلزم دریافت اطلاعات شخصی شما بوده و پس از تحلیل اطلاعات این خدمات به شما ارائه می‌گردد . این سازمان در تمامی این موارد متعهد به حفظ اطلاعات شخصی شما می‌باشد و به‌هیچ‌وجه اطلاعات فردی و شخصی کاربران خود را افشا نمی‌کند . ما در قبال اقدامات مجرمانه و یا حوادث و رویدادهای غیرمترقبه یا اتفاقاتی که منتسب یا ناشی از اقدامات ما نباشد ، مسئولیت و تعهدی نخواهیم داشت .

ما حفظ امنیت اطلاعات شخصی شما را امری بسیار جدی و مهم می‌دانیم و در پایگاه اطلاع‌رسانی  خود از سیاست‌های امنیتی و فناوری‌هایی استفاده می‌کنیم که برای محافظت از اطلاعات شخصی  طراحی ‌شده‌اند . همچنین از روش‌ها و دستورالعمل‌های امنیتی سختی که قوانین حفظ حریم خصوصی کاربران به آن‌ها نیاز دارد ، پیروی می‌کنیم . این روش‌های محافظتی ذخیره‌سازی ، استفاده و انتشار همه اطلاعات شما را در برمی‌گیرد و از دسترسی و استفاده غیرمجاز از این اطلاعات جلوگیری می‌کند . در بخش پیوندها ، پیوندهای فعال به سایر پایگاه‌های اطلاع‌رسانی متعلق به نهادها و سازمان‌های دیگری  وجود دارد که ما پیشنهاد می‌کنیم قبل از ثبت اطلاعات ، بیانیه حریم خصوصی متعلق به آن‌ها مطالعه گردد .

مسئولیت کاربران :

به هنگام استفاده از وب‌سایت خیریه فاطمیون استان گیلان ریحانه  شما با عملکردهای ذکرشده در این بیانیه درباره‌ی حریم خصوصی موافقت نموده‌اید . برخی از این اطلاعات بطور مستقیم توسط شما  ارائه می‌شوند ، مانند تاریخ ایجاد حساب خیریه فاطمیون ریحانه ، عباراتی که در قسمت جست‌ وجو وارد می‌کنید ، اجرای  آزمون‌های مختلف موجود در خیریه فاطمیون ریحانه ، اسنادی که در بخش پروفایل خود بارگذاری می‌کنید ، حمایت هایی که از خیریه فاطمیون ریحانه انجام می‌دهید ، یا تماس‌هایی که با خدمات پشتیبانی ما می‌گیرید و پیام‌هایی که می‌فرستید .

یا ثبت نحوه‌ی تعامل شما با سرویس‌های ما ، مثلاً استفاده از فن‌آوری‌هایی مانند کوکی‌ها و دریافت گزارش‌های خطا یا داده‌های مربوط به استفاده از نرم‌افزار در حال اجرا در دستگاه‌تان ، به بخشی از آن دسترسی پیدا می‌کنیم . شما می‌توانید اطلاعاتی را که جمع‌آوری میکنیم ، خودتان انتخاب کنید . وقتی که از شما درخواست می‌شود اطلاعات شخصی ارائه دهید ، می‌توانید درخواست را رد کنید .

آیا افراد کم‌تر از ۱۸ سال اجازه استفاده از خیریه فاطمیون استان گیلان ریحانه را دارند؟

اگر شما کمتر از ۱۸ سال دارید ، تنها می‌توانید توسط والدین یا سرپرست خود از سایت خیریه فاطمیون استان گیلان ریحانه استفاده کنید .

شرایط استفاده  اعلان‌ها و بازنگری‌ها :

اگر شما انتخاب می‌کنید که از خیریه فاطمیون ریحانه بازدید کنید ، بازدید از وب‌سایت و هرگونه اختلاف بر سر حریم خصوصی منوط به مقررات و شرایط استفاده ، شامل محدودیت‌ها و آسیب‌ها ، حل اختلافات ، و استفاده از قوانین حاکم بر جمهوری اسلامی ایران می‌شود . خواهشمند است در صورتی که از بابت حریم خصوصی در خیریه فاطمیون استان گیلان ریحانه نگرانی دارید با ما تماس بگیرید و ما نیز سعی می‌کنیم آن نگرانی را برطرف سازیم . خیریه ما مدام در حال تغییر، پیشرفت و بهبود است و به همین خاطر مقررات حریم خصوصی و شرایط استفاده خیریه نیز تغییر می‌کنند و به‌روزرسانی می‌شوند. ممکن است برای شما ایمیل های یادآوری در خصوص قوانین و مقررات خود به‌صورت دوره‌ای ارسال کنیم، اما شما باید همیشه وب‌سایت ما را برای مشاهده‌ی آخرین تغییرات بررسی کنید . اگر چیز دیگری ذکر نکنیم ، مقررات حال حاضر حریم خصوصی ما به تمام اطلاعاتی که درباره‌ی شما و حساب شما داریم اعمال می‌شود . ما پای قولی که بدهیم می‌ایستیم ، از طرفی بدون اجازه‌ی کاربرانی که تحت تأثیر تغییرات قرار می‌گیرند ، شیوه‌ها و خط‌مشی‌های خود را به لحاظ مادی طوری تغییر نمی‌دهیم که اطلاعات گردآوری‌شده کاربر، کمتر از گذشته محافظت شود.

در مورد کوکی‌ها :

کوکی‌ها (cookies) شناسه‌های واحدی هستند که ما به دستگاه شما ارسال می‌کنیم تا سامانه‌های ما بتوانند دستگاه شما را بشناسند و از این رو ، قابلیت‌های بهتری را در اختیار شما قرار دهند . در بخش راهنمای بیشتر مرورگرها روند جلوگیری از پذیرش کوکی‌های جدید ، این‌که چگونه مرورگر خود را ملزوم کنید شما را از دریافت کوکی جدید باخبر کند ، یا این‌که چگونه همه‌ی کوکی‌ها را غیرفعال کنید ، گفته شده است . اطلاعات دیگری شبیه کوکی‌ها نیز وجود دارند که در افزونه‌های اضافه‌شده به مرورگر شما مانند Flash cookies استفاده می‌شوند که می‌توانید آن‌ها را نیز غیرفعال یا پاک کنید . اما از طرفی دیگر و از آن‌جایی که کوکی‌ها به شما کمک می‌کنند تا از حداکثر امکانات در خیریه فاطمیون ریحانه بهره ببرید ، پیشنهاد می‌کنیم آن‌ها را روشن بگذارید ، در غیر این صورت ، ممکن است نتوانید از برخی خدمات خیریه فاطمیون ریحانه که نیازمند ورود شما به وب‌سایت هستند ، استفاده کنید . 

آیا  خیریه فاطمیون استان گیلان ریحانه اطلاعاتی که دریافت کرده است را به اشتراک می‌گذارد؟

اطلاعات کاربران ما بسیار بااهمیت هستند و ما آن‌ها را به دیگران نمی‌فروشیم . ما تنها اطلاعات را به‌صورت شرح‌داده‌شده در زیر به اشتراک می‌گذاریم . به صورتی که بتوانیم با توجه به مندرجات ذکرشده در این مقررات حریم خصوصی از آن‌ها محفاظت کنیم .

فراهم‌کننده‌ های خدمات ثالث : ما اشخاص و شرکت‌های دیگری را استخدام می‌کنیم تا تحت نظارت ما عمل کنند . برای مثال ، ارسال نامه و ایمیل ، حذف اطلاعات تکراری از فهرست کاربران ، تحلیل داده‌ها ، ارائه‌کننده‌ی کمک‌های بازاریابی ، و فراهم‌کننده‌ی خدمات کاربر. آن‌ها می‌توانند به اطلاعات مورد نیاز برای انجام عملیات خود دسترسی داشته باشند ، ولی برای استفاده‌های دیگر مجاز نیستند .

حفاظت از خیریه فاطمیون استان گیلان ریحانه  و دیگران : چنانچه به این نتیجه برسیم که انتشار حساب و دیگر اطلاعات شخصی برای مواردی از قبیل شکایت قانونی ، اجرا یا اعمال و دیگر توافقات خودمان ، یا حفاظت از حقوق ، دارایی ، یا امنیت خیریه فاطمیون ریحانه ، کاربران خود ، یا دیگران لازم است آن را منتشر خواهیم کرد . تبادل اطلاعات با شرکت‌ها و سازمان‌های دیگر برای به حداقل رساندن ریسک اعتباری و محافظت در برابر تقلب نیز شامل این موضوع می‌شوند .

با کسب اجازه از شما : اگر قرار باشد اطلاعات به اشخاص ثالث دیگری به غیر از موارد بالا ارسال شود ، به شما اطلاع‌رسانی می‌شود و شما یک فرصت خواهید داشت تا اشتراک‌گذاری اطلاعات را لغو کنید .

امنیت اطلاعات من چگونه فراهم می‌شود؟

یک شرط بسیار مهم و اساسی این است که حتماً از رمز ورود و رایانه‌ی خود در برابر دسترسی‌های غیرمجاز محافظت کنید . پس از اتمام کار در یک رایانه‌ی مشترک ، مطمئن شوید که از حساب خود خارج شده‌اید .

من به چه اطلاعاتی می‌توانم دسترسی داشته باشم ؟

خیریه فاطمیون ریحانه ، امکان دسترسی به طیف وسیعی از اطلاعات حساب خودتان و تعاملاتی که با خیریه ریحانه داشته‌اید را با مشاهده‌ی محدود و در موارد خاصی با امکان به‌روزرسانی فراهم می‌کند .